torsdag 28 oktober 2010

Pratade

lite med sambon igår runt matbordet om min ide om att byta liv med Mona och hans omedelbara reaktion va jag släpper INTE in nån annan här...sen säger han jag skulle packa bilen full i ungar och sen dra efter...du skulle inte få åka själv! och min kära dotter säger ha då skulle jag va extra jävlig jomen tjena! När hon kommer på att besöket bor i storstan och att hon skulle kunna utnytja henne senare som sov plats eller liknade skulle det bli annat ljud iskällan.

Skyrre där! Inte en tanke på att men va trevligt det vore för dig att komma iväg och få lite annat en kort tid nej då utan bara NEJ du får inte njuta av nåt för dig själv...

Men så låg jag och fundera lite till innan jag somna igår...och kom på att andra veckan ska man ju tvinga familjen att leva som man själv brukar göra...hmmm min kära familj skulle allså få gå på premärvisningar mingla med kändisar och dricka skumpa...dom skulle aldrig vilja gå tillbaka till det normala sen...jag skulle inte få komma hem.

Så nej iden va rolig som sagt och skulle aldrig gå med på den mer än några dagar och inte med ett kamerateam i hälarna. Never in my life!
För enda gången jag tycker det är något kul att hamn på bild så är jag lite berusad...å hur skulle de se ut i tv...fan en 6 barns mamma som går och är på pikalurven mest hela tiden?! Hua jag ser genast hur häxan i väst ringer sociala myndigheter...

Så nej gräset ser nog bara grönare ut på andra sidan...fast jag vet ju att fru Mona bara skulle vilja byta för hon vill åt mitt jobb.

Inga kommentarer: