lördag 30 oktober 2010

Mohahaha

va roligt det är att köra bil med turbo!

Nu inser jag ju själv att mitt körkort kan ligga liiiite i riskzonen. Men det är ju så inte helavetes kul att köra ifrån snorungar och gubbar med penisförlängare :)

Men idag ska jag nog låta sambon få köra lite...så kan jag ta och leka som fan när han ska iväg och jobba inatt.

Och igår så hade jag och sambon en kväll nästan ensamma hemma. Bara den vandrande vålnaden som va kvar hemma som vanligt. Sonen min han drog iväg på lan på skolan dottern och hennes pojkvän va ute på galej...men hon kom hem relativt tidigt och gick in och väckte mig för att visa att hon va hemma och i vilket skick hon va i...och jag somna om lika fort som hon vände på klacken.¨

Dagens plan är att komma iväg och handla hem lite mat och proppa frysen full med sen köpa två par termobyxor till småtjejerna. När det är färdigt ska jag bara slöa resten av dagen till sambon ska till jobbet och jag kan ut och leka lite mera med bilen he he

2 kommentarer:

4U2 sa...

Läste din beskrivning av dig själv: sista meningen, den fastnade jag för.

GudinnanT sa...

Ja men det är ju sant...jag fattar lixom bara inte hur, när och var förvandlades jag från cool ung mamma till en som stannar hemma en lördagskväll och kollar på film med barnen?