söndag 17 oktober 2010

Exprement

ska testa om jag mår bättre av att äta bättre frukost...istället för 3 koppar kaffe och en macka ska jag dra ner till 1½ kopp kaffe och fil/yougurt och en macka.

idag rivstarta jag med att steka ägg korv och svamp till frukost men då hade jag redan druckit två koppar kaffe så mjukstartar med att bara utesluta en kopp på morgonen. Nu skulle jag kunna dricka 3 stora glas med vatten för satan va salt prinskorven va!

Annars är planen att hänga upp en tvätt sen diska och sen sy lite gardiner...

På tal om inget...så kuldet är att upptäcka att sambon tog sig en dusch igår eftermiddag innan räkan och hennes mamma kom förbi...och sent igår kväll se att han kastat sina skitiga kallingar på golvet precis innanför dörren...å dom lånade ju toan innan dom traska hemåt...fint intryck man gör första gången som hälsar på...välkommen hem till oss där man får kliva över använda kallingar för att få låna toan...det kommer han få äta upp tills han spyr använda kallingar!

3 kommentarer:

Tommy68 sa...

Hmmm...det heter experiment:)))

GudinnanT sa...

Tänk om det va ett EXPERIMENT för att kolla om du va med...

Tommy68 sa...

hahahahahahahahahahahaha