söndag 31 oktober 2010

Nu

har jag tröttnat så pass på min familj att jag drog till med att försöka matförgifta de tre stora och sambon lite...

Det började bra med att jag glömt att riset va slut så fick ta potatis i stället och hoppa då curry såsen och gjorde brunsås.

Kasta in två hela kycklingar i ugnen direkt i från frysen. Och läste innantill att det skulle va 175 i ca 1 timme...men nej...ställe fram kycklingen efter mer än en timme i ugnen å den va mer än rå under ett cm tjockt lager som va färdigt. Så fick beordra sambon att hugga upp kycklingen i bitar och steka upp det i stekpannan i stället.

Sen så ville jag prova nåt nytt till efterrätt och hade köpt cremé caramel och det såg gott ut och lukta gott men ghaaaa vilken vidrig konsistens det bara växte i munnen så det åkte ner i soppen med besked...ingen åt upp det.

Nu ska vi hem till syrran och säga grattis till hennes yngsta som fyllde 15 i torsdags Så får väl stilla söt tarmen med lite kaka å glass skulle jag tro att det blir.

Inga kommentarer: