lördag 2 oktober 2010

Döm

alltid en hund efter dess päls...nån gång under natten så har den vandrande vålnaden gått och kopplat in sin internet sladd...

Nu när jag upptäckte det så va jag tvungen att djup andas lite...för min första reaktion va att jag går tame fan och hämtar saxen han ska aldrig mer få se sin sladd i kopplad nånsin.

Men så tog jag 5 miljoner andetag gick och sa till sambon...som suckade och fortsatte spela sitt spel. Ca 30 minuter efter vad jag upptäckt och vi fått mat i magen då går sambon upp efter det att jag frågat om han eller jag ska ta snacket. Det va inte med lätta steg sambon gick uppför trappen. Och hörde hur han samla kraft.

Sen samtal i lugn ton...och nu verkar det som han ska iväg. Å jag kan säga att det är tur för han för jag är förbannad så in i helvete.

Rättelse:

Tydligen så va sladde redan inkopplad igår när vi kom hem och sambon så detta men valde att inte säga nått eller gör nåt för att han tyckte att han blir ju helt avskärmad från allt. BHU hoppa och skit på det sammarbetet säger jag bara.

Inga kommentarer: