söndag 24 oktober 2010

Drömmer

mardrömmar igen. Nästan lika illa som dom jag hade en lång period för drygt två år sen. Barn som råkar ut för olyckor, vuxna som får mest vidriga dödliga sjukdomar och pinas till döds och jag får sitta bredvid och se livet sakta pinas ur kroppen. Vaknade första gången kl 02 somna om och fortsatte drömma samma dröm det va som den bara sattes på paus. Vaknade igen kl 04 och då genom svett och med hjärt klappning. Då letade jag reda på en sockersöt serie på svt och glodde på en timme sen drog jag igång en dvd med Rosa pantern och somna om vid 06 för att vakna 10 minuter innan barnen börja gasta där uppe då va klockan nästan halv 8 men då hade jag inte gått ner i drömmen lika intensivt.

Googla mig lite och hitta denna artikel...hmmm

Första tanken va att jag dör jag vill bara somna om men kroppen ville inte det...så det va bara att dra på sig mjukis byxor och hoppa upp. Sambon drog genast igång och baka frukostbröd. Så det luktar ljuvigt just nu så planen är just nu att duka upp riktig frukost buffe och njuta sen kanske somna om lite...

Inga kommentarer: