torsdag 14 oktober 2010

Skräp

är vad det är.

Nu fr det vara bra med krångel med magen. Igår var jag trött och hade ont i kroppen och mådde illa. Idag så känns kroppen bra huvudet med men då får jag mag knip och måste springa och raket bajsa. Va fan händer med min kropp?

Här hemma verkar det som mina två och den vandrade vålnaden gör en massa saker utan att jag ber om det. Dom har flera gånger tagit disken och den vandrade vålnaden han drog igång och tvätta sina kläder själv...öhh va?! Sen har den vandrade vålnaden varit i väg till skolan nästan varje dag i 1½ vecka utan knot utan har traskat iväg självmant. Och suttit ner vid bordet och ätit med oss andra och han har pratat och skojat med oss! Jag blir så glad så glad :)

Så jag kan faktisk inte klaga så högt på de tre stora utan får koncentrera mig på de tre små och sambon istället...å det kan ju behövas.
Fast jag sa till båda tjejerna i går när vi lämna av dom att dom varit mycket roliga att ha hemma och att det är så skönt att slippa bråka. Och jag tror att det värmde dom för det va ett par solsken tjejer som klev ur bilen.

Det va bara lilleman som drog fötterna efter sig på väg till dagis å va väldigt kramig när vi skulle säga hej då. Så det känns inte kul att lämna han alls.
Men det känns lite bättre att det inte handlar om en hel vecka utan bara 5 dagar. Skadan blir ju inte lika stor så att säga.

Idag är jag fakiskt lite rastlös. Skulle behöva dammsuga och städa men sambon sover eftersom han har jobbat i natt...så får bli att skrota runt lite kanske dra iväg med bilen och kolla lite på det ena å andra...man vet aldrig vad som man kan hitta...

Inga kommentarer: