torsdag 7 oktober 2010

När

sambon va med i morgon ruset gick det sämre. Men när jag klev in och styrde lite så åkte tåget tillbaka på sin räls igen. Och bara ett större bråk igår kväll heller...nåt har hänt...

Och så hade jag ett långt samtal med den vandrande vålnaden igår eftermiddag Om att nej jag kopplar inte in internet bara för att du varit i skolan en timme. Visa att du kan mera. Så kan vi börja dra upp rikt linjer för dina internet tider. Sen tog jag diskutionen ang att han inte kan sova på nätterna. Att jag tror inte han rör på sig tillräckligt sitter man bara framför datorn blir man ju inte trött. Ut och gå spring och hoppa gör nåt ska du se att du kommer börja sova bättre. Och orkar gå upp på morgonen.

Stog nog i 30 min och bara prata om vad hur och varför. Så nu tror jag att han fattat galoppen. Att nu äntligen har 5 öringen trillat ner. Han gick upp tidigt i morse sen fixa han sig frukost och duscha och sen hör och häpna han traska iväg till skolan...

Nu undrar jag bara...vart har min struliga familj tagit vägen? Nog för att det är skönt att allt börja lossna men nej så här enkelt kan ju inte livet va. Det stämmer inte.

Inga kommentarer: