måndag 4 oktober 2010

Nej

man går inte bakom ryggen på mig och sambon och kopplar in internetsladden. Detta va sista gången han gjorde nåt sånt nästa gång så går jag raka vägen upp och sen så har han ingen sladd att ens försöka koppla in..jag sa att jag skulle klippa den med då vart sambon snål och sa att det fick jag inte. Men det kan allt va värt 200 spänn. För minen på den vandrade vålnaden när han upptäcker att jag klippt av sladden vore värd mer än 200 spänn.

Men de små kom hem idag alla tre...och mellan tösen gick i mina hälar hela tiden. Så nog har hon saknat oss alla fast hon säger sig bara sakna sin pappa. Och jag gav henne beröm idag för jag behövde bara säga en gång att det var dusch dax och hon hoppa snällt in utan tjafs. Så då tog jag mig några minuter och tala om för henne att jag tyckte att det va skönt och jätte trevligt att slippa bråka.

Men dagens bästa var nog att jag skicka sambon(som jag fortfarande är arg på men kan tala mer än ensavigt till) i säng en stund innan han skulle jobba och jag tog lilleman till duschen och han vart en kläng apa. Och när jag sa att det va dax för säng tog han min hand och sken som en sol och kröp ner under täcket efter gett mig en stor kram värmde som i hjärtat.

Sen va tjejerna nästan snälla när det va dax för dom...lite test men inte till den grad det brukar vara. Så heja jag kanske klarar även morgondagens läggning åxå lika bra.

Inga kommentarer: