torsdag 11 november 2010

4 saker

4 tv-program jag ser
•CSI (originalet)
•Bones
•Sveriges skönaste familjer (får mig att inte känna mig helt ensam i kaoset)
•Morden i midsomer




4 saker jag gjort idag
•Dragit ur Internet sladden för den vandrade vålnaden eftersom han varit och kopplat i den utan lov IGEN!
•Kört sonen till skolen eftersom bussarna här i stan inte kan gå i tid när det kommer mer än 2 cm snö.
•Matat katterna
•Tvättat och lagt om skärsåret på pekfingret.


4 saker jag längtar efter
•Sommaren
•Barn som lyssnar första gången man säger till.
•Att alla i huset börjar plocka upp och diska efter sig själva.
•Storvinsten på lotto




4 saker på önskelistan
•Att alla barn helt plötslig bara gör som man säger.
•En rejäl fylla med goda vänner och ett dans golv med en dj som spelar bra musik.
•Obegränsat med pengar.
•Semesterresa till et varmare land med bara sambon och jag.

Inga kommentarer: