måndag 8 november 2010

Förkylningen

som vägrar ge sig...idag börjar den om med att jag nyser nyser och nyser...killar i näsan och känner att hostan sitter långt ner i lugnorna...nice.

Så idag blir det lugnt har kört småbarn till andra sidan stan, och stora barn till sina skolor...den vandrade vålnaden han har inte tagit sig ur sängen och jag TÄNKER inte gå och väcka han. Han är fan stor nog att ta ansvar för att ta sig till skolan!
Hörde i morse när jag satt på sängkanten och surfa runt bland nyhetssidorna att hans larm gick där uppe men inte gick han upp för det så nej ta ditt ansvar...jag tänker inte gå och väcka dig se´ru.

Har även hunnit med att ta disken och handlat lite fixat mat till katterna och tömt lådor plockat ner tvätt och bärt fram högen som ska vikas och plockas in i sina rätta lådor och garderober. Så tycker att jag är värd att få krypa ner och glo på film en stund och kanske sova en lite sväng så jag kan bli frisk nån gång. Så ska stoppa in mina kalla fötter under sambons täcka och suga åt mig lite värme...det kan han allt ha!

Inga kommentarer: