söndag 21 november 2010

JA!

imorgon är det vardag igen och barn ska till skolor och dagis...

Läste färdigt en bok igår som jag haft legande rätt länge. Den va faktiskt bra fast den inte alls är min stil. Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist.
Kanske skulle ta och handla fler av han böcker. Jag är ju lite knäpp för hittar jag en författare som jag gillar brukar jag köpa allt som den har skivit.
Samtidigt så märker jag ju att jag börjar må bättre för jag orkar läsa nåt annat än feel good böcker.

Sen så hade jag en youtube nostalgi dag och hitta saker jag glömt hur mycket jag älskat.

3 kommentarer:

Tommy68 sa...

Den hade inte varit liggande en längre tid då???:)

Riktigt bra bok och filmatiseringen blev oxå riktigt bra:)

GudinnanT sa...

Kan så vara kan så vara min ordbajsande vän....

Ska fundera på om man vill se filmen bara.

Tommy68 sa...

hihihhihihhi, tycker du verkar lite tvär nu, stämningen sjönk liksom...haha