måndag 15 november 2010

Gaaaaa!

jag blir fan snart tokig!

Visst det va trevligt att dra iväg hemifrån i lördags och umgås med vänner. Prata skratta och bara jönsa sig. Men det blev ju en sån trist avslut på lördagen.
(jag skulle gärna berätta om det men personen som är inblandad vill gärna hålla det privat så då respekterar jag det)

Kass med sömn för man fått i sig lite sprit sovit i omgångar det senaste dygnet hackad och malen sömn på hög nivå. Så igår va jag mest bara trött och seg satt uppe och kolla på tv och chata med sambon på msn till 01 kröp ner och skulle sova, somnade runt halv tre kanske blev väckt av sambon vid 05.50 som jag lovat hämta med bilen så han skulle slippa gå hem i regnet. Sätt mig i en kall bil frysa som en gnu och när bilen va lagom varm va det dax att va hemma och kliva ur...dra igång en film på datorn och krypa ner i sängen som hunnit kallna. För att bli väckt halv tio av den vandrade vålnaden kl halv tio som frågar vart är skopan till kattlådan??

Men va fan!!!!!!!!! Det är ju verkligen så viktigt att väcka nån för?! Att va lite problemlösare och ta med papper det kan man inte göra! Och varför ska man göra det helt plötsligt? Ingen annan har ju brytt sig om kattlådorna förr så varför börja nu för?

Försökte vända mig om och somna om men ilskan bubbla i mig så när dottern min kom och fråga om jag kunde köra henne till skolan för det spö regna ute va det lika bra att gå upp. Så här sitter jag men en förkylning som är på väg att börja om för tredje gången. Trött som ett as. Ett berg med ren tvätt som väntar på att vikas...en disk i köket som stått sen i går...blöt tvätt som ska hängas upp och mer som ska laddas i maskien...det skulle behövas städas så det inte blir så mycket under veckan men orken är inte här. Det verkar ha lämnat mig för gott utan att lämna in skilsmässopapperna.

Inga kommentarer: