onsdag 17 november 2010

Bråk

vid matbordet är inte så vanligt men idag bröt slaget vid waterloo ut. Mellan min dotter och lilla mellantösen. Om vem som ska sitta brevid mig.

Ja erbjöd mig frivilligt att sitta ensam i köket och äta hädanefter inte mig emot alls. Men bråket sluta med att mellantösen sprang upp på övervåningen och stampa hårt i golvet och min dotter satt kvar vid matbordet med ett flin...jag blir så trött. Och bara för det bestämde sig lilleman att han inte va i centrum så han la sig på golvet och grina lite. Jamen visst bryt ihop alla så kan jag ta bilen å se hur långt bort jag hinner innan jag vänder...typ djävligt långt!

Och när jag kommit hem så kanske alla insett hur mycket jag gör så alla börjat ta sitt ansvar här hemma. Ja fan det låter fint så gör jag!

Inga kommentarer: