onsdag 3 november 2010

Å

så börjar förkylningen om igen...i dagarna två har jag börjat känna mig bättre. Men så nu är hela huvudet fullt i snor igen och hostan tillbaka och ögonen är som igenmurade hål...å så fint.

Just vad jag orkar just nu bli sjuk igen...gissar på att jag kommer dra på det här till efter nyår så kul så kul.

Vi ska åka och lämna barn på fritids och dagis sen ska vi ut och övningsköra en sväng hämta mellan tösen på fritids och traska iväg till vårdcentralen. Hon har gnällt om ena foten nu i två veckor och så har hennes mamma behandlat henne mot svamp i underlivet utan läkares utlåtande men tösen själv säger att det kliar lika mycket fortfarande så dax att gå iväg och låta en doktor titta på det. Och när sambon frågade vem som skulle följa med in säger hon gudinnan utan att blinka så blir väl till att följa med vare sig jag vill eller inte. Sen har sambon lovat att han ska baka bullar med barnen i eftermiddag..och jag fattar inte vart han får sin planering ifrån...det ska alltså lagas mat samt baka bullar på två timmar hohojaja vad det kommer gå rakt åt helvete.

Gissar på att jag kommer få ta över matlagning å så får väl jag städa upp allt efter allt för sambon han ska iväg och jobba...så gissa vem som kommer vara sur som ättika vid 18 tiden ikväll...

Inga kommentarer: