måndag 1 november 2010

Konstigt

att hon bara skrev på...jag bara väntar på att hon ska explodera och göra livet för barnen till ett helvete igen. Men nu har vi ju iallafall fått adressändringen påskrivet så det kommer hon aldrig att kunna bestrida hur mycket hon än försöker. Så ett steg till i rätt rikting, nu ska bara över flytt på skolor och fritids/dagis göras så är allt i rullning.

Men håller alla tummar och tår för att det ska gå så smidigt som det gjort hittills Sen så vill jag bara att allt ska landa lugnt och alla saker bara flyter på att allt kan gå till det lugna hållet. Att det räcker med saker som kan gå fel ska hända oss. Nu får det faktiskt räcka! Det tycker jag att vi gjort oss förtjänta av efter allt som hänt oss.

I kväll ska jag hålla mig vaken och kolla på 2½ män för det är två avsnitt som jag inte sett.

Å ja just det!! Min briljanta sambo hade inte glömt att fylla i schema på fritids utan han hade talat med dom i förra veckan och rynkat ögon brynen och sagt men jag har ju ett rullande schema så varför fråga...ni vet ju att jag jobbar?! Så ja dom ska iväg varje dag denna vecka HURRA för det behöver jag...ska jag orka mig igenom detta som kommer så behöver jag lite extra tid varje dag att ta igen mig på. Än är jag inte ens i närheten av att ha näsan över vattenytan!

Inga kommentarer: