onsdag 10 november 2010

Tappat

konsten att baka bullar...

fick för mig att jag hade ork nog att baka bullar men se det hade jag nog inte riktigt kämpade mig iallafall igenom och fick ihop 15 bullar och två längder.

När jag laga middag så skar jag mig i pekfingret och det har forfarande inte slutat blöda...bra éftersomjag skar mig på ringfingret på andra handen häromdagen inte va nog så såg jag tydligen till att göra ett bättre jobb på ett annat finger.

Sen när jag och sambon satt och kollade lite på tv och åt upp en hel del av bullarna tappade jag kaffe koppen rakt ner i bordet...sambon han bara reste på sig och gick och hämta trasan...han kasta inte ens ur sig en kommentar ang att jag tappa den...han måste ha bitit sig hårt i läppen. Men nu är jag mer än dödligt trött så av med kläderna och ner i sänghalmen...ska bara ropa in mina väl dresserade katter så jag får lite extra värme och sällskap.

Inga kommentarer: