tisdag 9 november 2010

Snyggt

jobbat!

Har faktiskt orkat dragit fram badkaret och skurat bort mögel rester eftersom tonåringarna duschar sönder badrummet där uppe. Så nu kommer jag va ben hård på att ingen duschar där uppe. Bada okej men duscha nix pix. Kan man inte se till att ha dusch strålen i badkaret å inte över hela väggen och fönstret har man inget att gör där uppe.

Och sen på dagis i morse så fick jag en sån himla host attack att jag inte kunde stå upp för jag inte fick luft och trodde jag skulle pinka ner mig. Så har letat fram strepsil igen och hoppas på att halsen blir bättre lite iallafall.

Innan jag gick upp och skura badrummet så drog jag ur Internet sladden för den vandrade vålnaden som han gått och kopplat in medans jag va och körde runt på barnen. Jag hade sån god lust att slita upp dörren och ge han en sån utskälling som hete duga men så kom jag på mig själv att jag lovat mig själv att inte lägga mig i det sen sambon gått bakom ryggen och struntat i allt tala om att han gått och kopplat på Internet fast han inte varit till skolan. Så var väl därför jag fick sån energi att skura i badrummet. Ilska är bra att ha när man inte har ork.

Inga kommentarer: