söndag 28 november 2010

Har

letat en bra stund nu men hittar inte lusten att börja med något...har 4 kartonger med julsaker som jag ska gå igenom och pynta hemmet med...en hög med tvätt som skulle behövas vikas och läggas in i sina rätta skåp och lådor...ett kök som skulle behöva ha lite omsorg.

Men som sagt hittar inte lusten till att börja...


Igår när sambo skulle till jobbet åkte jag och hämta upp frugan och tog med henne till älskarinnan. Där satt vi i ett par timmar och snacka skit. Det va väldigt trevligt. Och så skönt att bara sitta ner och umgås med några av dom som betyder mest för mig. Ha tid och prata om allt mellan himmel och jord. Lösa världsproblem och skratta.

Så när jag kom hem så va det med ett lätt hjärta jag somna.

Men nu vart jag faktiskt glad för fick reda på att snart ska detta gå och köpa på dvd så då kanske även jag får lite julstämning här hemma!

Inga kommentarer: