fredag 12 november 2010

Grattis

pucko!

Åkte iväg till affären handlar lite som man behöver...betalar och ser glad ut. Packar ihop kastar in i bilen åker hem öppnar bakluckan och ser att påsen med strösocker gått sönder. Så nu ligger det 1 kg strösocker i fula gröna bilen blä där kan det va...för kom på när jag packat ur påsarna och tagit hand om strösockret att jag glömde ju att handla diskmedel det jag åkte till affären för det va slut hemma...jag åker inte tillbaka nu glöm det! Ställer ner disken på golvet och låter katterna slicka rent tallikarna är nog ingen som märker nåt iallafall...jag kan äta på papptallikar ett tag gör mig inget...

Å så ser jag att den vandrande vålnaden kopplat in sig på internet fast han inte gått i väg till skolan idag...det blir tråkigt för ha i helgen då...buhu på dig.

Inga kommentarer: